It feels like forever, forever feels like home -




image20





det är mitten på mars och kvällarna känns som det skulle vara i början på juni -
men HEY jag klagar inte. har förmånen att få vara ute 5-6 timmar per dag och bara njuta av solen och leka med småbarnen. Därimellan hinner man bara med att äta - m a s s o r .
det är lyx när både frukost, lunch och mellanmål dukas upp framför dig.

jag måste dock påpeka att jag faktiskt tycker att maten borde vara helt gratis med tanke på att man knappast intar sina måltider i lugn och ro, vissa dagar är det knappt att man hinner inta sin mat. Visst jag betalar bara ynka 13.50 per dag för 3 måltider men ä n d å , måltiderna är ju en del i jobbet och vi lär ju barnen något hela tiden.
(eller iallafall försöker)

vårsolen får dock gärna stanna kvar över lilla stäket länge länge,
speciellt nästa helg då det är påsk ---> redan! det är sjukt hur fort tiden går men långhelg är ju aldrig fel.
första gången jag liksom har betald ledighet och man slipper tänka på att man behöver jobba alla röda dagar för att tjäna extra pengar. hela påsken ska jag bara njuta. lär väl bli en och annan drink och några glas rödvin -
 det är jag värd .

när jag tänker efter är det dessutom tors imorn! slutar tidigt, ska hem och njuta på altanen - har redan köpt ett paket vindruvor och äpplen som jag ska njuta av med en kopp kaffe och kanske en bra bok -

Kan tipsa som "flickan som lekte med elden" läste ut den för nån vecka sen. verkligen bra.

Helgen bjuder på hemmafester både fredag och lördag, varav fredagen blir ren och skär tjejfylla hos frida.
man måste ju passa på när karlen i huset åker bort :D - -

saknar alla er vänner som befinner er långt borta vare de sig är Australien, sundsvall, ekerö, uppsala, spanien, U name it! kom tillbaka till järfälla! jag vill ha er HÄR!

Vi ses ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback