Fuck fuck fuck .


valborg ja,
det är ju en jävligt överskattad dag, inte fan kunde de ens vara lite värme.
fick värma mig med rödvin vilket självfallet slutade alldeles galet.
det började med en flaska, sen när jag kom hem vart det fler och fler glas.

fan fan fan! ALKOLÅS på både mobil och internet borde vara alla fria människors rättighet!
kan någon vara snäll och ta ifrån mig telefonen och datorn tack, jävligt onödiga uppfinningar som inte har nånting av godo i sig.

morgonen, täcket över huvuddet, vrider och vänder sig, finns bara en sak att säga --->ångest!
fan, fan, fan

jag som trodde att jag blivit stark, medveten, fri,
tydligen bara en patetisk fylletacka som gör saker hon inte borde när förnuftet suddats bort -
dags att packa väskan och flyga min kos nu.


"Säg var jag vart, tala om vem jag e
dom säger att visheten kommer med åren
när många har gått, o jag tror att jag ser
att ingen världen, kan ge mig nåt mer

Det kommer en tid, när vi vänder oss om
vänder o ler åt dom misstag vi gjorde
det kommer en dag, när natten känns lång
det stiger en sol där allt börjar om"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback