What goes around comes around -



And I know what's been on your mind
You're afraid it's all been wasted time




another love has come and gone
and the years keep rushing on
I remember what you told me before you went out on your own:
sometimes to keep it together, we got to leave it alone.



vart tar livet mig? jag vet varken ut eller in. . ligger sömnlös och undrar vad jag egentligen är satt till denna jord att prestera. nu verkar det iallafall som att jag packar väskan IGEN - kanske en svensk sommar hade varit underbart men , äh . jag vet inte. .
"jag e förlorad igen, jag e förlorad igen, jag e förlorad igen, kärleken vinner men jag e förlorad igen."
sanden i timglaset har runnit ut, jag hann aldrig rädda det som borde blivit räddat så nu är det kanske på tiden att jag ger mig av.
tillbaka till den där "leva vind för våg tiden runt omkring i världen" ja, nånting måste hända. . . här kan jag inte sitta och stirra på sanden som runnit ut för då slutar jag snart på psyket -


---> So you can get on with your search, baby, and I can
Get on with mine
And maybe someday we will find , that it wasn't really
Wasted time



image50



image51

dags att återvända -

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ska du åka nu gumman?
Haha jag förstod senare när vi lade på att det var
dej som jag hade pratat med:D...
Förlåt om jag verkade otrevlig.
Jag hade inte lagt in ditt nummer på min mobil.
Hoppas du får en kanon helg!
KRAMAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback