always love :]


oj, skrivandet här börjar avta ,
tiden infinner sig inte riktigt. . . Det är fullt upp vareviga dag, timme, minut, sekund.
I like it!

3 ynka helger kvar i stockholm nu, scary -
läskigt men spännande, de liksom kittlar i hela kroppen när jag tänker mig bort från denna mörka kyliga gråa höst och vinter.
har kommit fram till att jag h a t a r gamla människor som inte kan KÖRA BIL!
What the !!!!!!!!!
man kan inte ha HELLJUS på när man ligger och slickar en annan bil i röven.
kan säga att efter den turen på rotebroleden var jag B L I N D - att man sedan kör 70 på motorväg inte INTE OKEJ!!

jag vill bara sooova bort dessa isiga mornar,
aldrig vakna ur mina vackra drömmar, aldrig mer mötas av slaget i ansiktet när jag vaknar upp i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback