Undebara måndag - NOT!

Jaha ,
Har det ens varit helg?! Den går ju så sjukt jävla snabbt.

Jag kan iallafall glädjas åt att JOHAN äntligen åkte ur IDOL - Seriöst chaplins kareoke en fredag kväll har bättre att erbjuda än Johan.
Ja det är kanske lite elakt men sant. . . . Emo kidsen får helt enkelt hålla sig till slutna spelningar med johan så slipper vi andra lyssna på honom.

På lördagen körde jag benstyrka på gymet. (mitt nya program från sjukgymnasten). . . .
Om det var roligt? inte ett dugg.
Motiverande? Inte ett dugg
Kommer jag göra det igen? Högst sannolikt tyvärr . . .

Efter det blev det iallafall vidare till pappsen för lite bakande .
Jag började med pepparkakor, ett mindre missöde ledde till kolsvarta peppisar på plåt nr 1 - efter det fick lillebror fungera som ugnsvakt och stå och titta på dom från att dom sattes in tills dess de skulle tas ut.

även lussebullebaket inleddes med ett missöde varpå mamma fick agera akuthjälp och komma förbi med nytt smör, kesella och jäst . . . hahaha familjen Sundelius och bakning är inte bästa kombinationen.

På kvällen gjorde pappa sina berömda burritos, hela GALET gott. Pappas guacamole är även det den allra bästa!
TACK FÖR UNDERBAR MAT :P , min pappa han kan laga mat och dessutom underhålla sina barn på hög nivå!?

hur menar jag då??
Jo det ska jag ge några exempel på . . .
Ni kanske inte förstår det roliga i detta men jag och min lillebror skrattade ihäl oss ett flertal ggr.

Jag, pappa och lillebror spelar TP efter middagen (ni vet kunskapsspelet med tårtbitar)
Fråga till pappa: " vilken veckodag infaller den 1 januari år 2000"
Svar från pappa: "hm ja. . . . . (funderar länge) . . . nyårsafton 99 var ju på en söndag. . . . . . . (funderar en stund till) så då svarar jag tisdag!!
Jag: Ehm hur tänker du då???!!! om nyårsafton var på en söndag hur får du 1 jan till en tisdag?!!??!
Pappa: (skrattar) jaa, eh, eh, måndag menar jag !

(ps. svaret var fel hur som för rätt svar var lördag!)

Fråga till pappa:
Vilken norsk stad fick vara huvudstad i Norge under 4 veckor under andra världskriget?
Svar från Pappa: Hm. . . ja kan det vara Oslo. . .
(skratt från mig och min lillebror)
Pappa: - Eller kan du ta frågan en gång till.
Jag läser frågan EN GÅNG TILL. . . .
Svar från pappa: Ja men det kan nog vara Oslo, jag svara Oslo!!!
HUR FAN TÄNKER DU DÅ??!
Rätt svar är Narvik :P

Min pappa är världens sötaste -

Pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback