Vuxen? Javisst

Seriöst! nu ska jag börja blogga igen, på riktigt !

Efter ett antal samlade månader i utlandet måste jag flytta !


Eller jag måste ju inte, mamma och pappa har knappast ställt något ultimatum men jag vill! Kan inte bo hemma längre. Tråkigt som det låter så är jag vuxen, jag borde kunna ta hand om mig själv, vill ta hand om mig själv. Komma hem till mitt eget lilla krypin, ta hand om mig själv och framförallt inte ha någon som talar om för mig vad jag ska göra när jag ska göra det. Att vara vuxen är att ta egna beslut, ibland blir det kanske inga bra beslut men då måste du stå för dom och lösa dom på bästa sätt- så ja, jag mååste! Flytta.

Den 1 juni får jag tillgång till lägenheten igen, men det kostar ju. Och pengar det får man genom slit, genom att arbeta. Och jag har ju inget arbete- så jag har ett problem. Eller jag har faktiskt två problem, lägenheten måste också renoveras och det måste inhandlas nytt av de mesta. Pengar pengar pengar. Som jag inte har! Livet är hårt. Kanske borde jag bara njuta av min sista månad i spanien där jag fortfarande har mat och boende betalt och sedan ta tag i problemen i sista stund. Så som jag alltid gör. Ingen planering of what so ever :s

Jag är ju som sagt vuxen? Eller?


Jag vet ingenting längre. Jag önskar att jag fortfarande fick vara 17 år, bästa tiden i mitt liv. Mer om mitt 17åriga år i nästa inlägg

over and....OUT


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

Godmorgon :) hade du en bra påskafton igår? det hade jag :)

Postat av: MISCHA

Bra att du börjat blogg igen! :)
KOLLA IN MIN BLOGG www.MIISCHAS.blogg.se
joina chatten och svara på pollen :D

2008-03-23 @ 11:58:52
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback