Haloween - over and out

Efter en ganska risig vecka,
Var hängig och dålig mest hela tiden stod jag ändå ut hela veckan på jobbet ( vem har råd att vara sjuk liksom?)
Och fredagens halvdag firades med järngänget på en afterwork. Dvs. Jag elsa och björnen.

Ett glas vin blev till två som blev till fler ??!???!!!
Tillslut var klockan way pass middag och jag fick rusa till tåget.
Hade ju lovat sushimiddag med pappsen.

Lördagen var jag fortfarande dålig men pallrade mig till Maggies härliga Haloween fest!
NAJS : ) tråkigt bara att jag var såpass dålig fortfarande att jag inte var riktigt partypepp -

Söndagen bjöd på lång härlig sovmorgon, muffinbak och korvstroganoff.
Hade tänkt städning men orkade inte.
Det blev idag efter jobbet istället -

Snart är det prison break så de e väl dags att börja dregla redan nu .

            

Järngänget GÖR BERGAMO -
observera dom två fingrarna bakom huvudet på mig och elsa. (NOT OURS anyway)



HALOWEEN ouuhh spoookyy -


Kommentarer
Postat av: Elsa

haha sanna! måste säga igen att jag älskar den där bilden!

Sen undrar jag också hur "ett glas vin" alltid blir oräkneligt många...

2008-11-06 @ 15:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback