Iallafall Onsdag -

Jaha, så börjar nedräkningen mot helgen.
Hemskt men sant... Märkligt de där att måndag till fredag varje vecka bara är en enda stor nedräkning.
Sen har man två härliga dagar av frihet innan jobbet kallar igen.

Men om 2 månader ska jag tillbaka till skolbänken.
Känns nästan lite läskigt. Undrar om man glömt bort hur det är att sitta och anteckna sida efter sida i skrivblocket, disskutera, plugga sena nätter osv.
Var ju många år sedan man gjorde det nu. . .

Jag och James (som jag lärde känna på pliktverket inför antagningen till polishögskolan) har bestämt oss för att träffas och hitta på något.
Efter mycket spånande kom James på idén att vi skulle gå på spökvandring i gamla stan.
Låter ju jätte spännande och annorlunda. . . Gäller bara att klä sig varmt för 1½ timme i denna höstkyla kan nog kännas långt om man inte är ordentligt klädd.







Kommentarer
Postat av: Sanna N

Jag har faktiskt varit på den spökvandringen för några år sedan =) har för mig att det var helt okej. minns att det var riktigt kallt så ta på dig!

2008-11-07 @ 15:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback