SNÖ -

Vart kom snön ifrån?! .
Jag har inte sett den minsta aningen av ett snöfalle men vit och vacker ligger den på marken.
Det är såhär vintern ska vara <3

En Vit vinter är en lycklig vinter .
Låt oss få behålla ljusglimten i vår mörka årstid.

En vecka till första advent. Jag känner redan att jag är på väg att bli ett litet barn. Ser fram emot bullochkakbak, lediga stunder med nära och kära samt födelsedag och fest.

Dagen har änsålänge bjudit på en sväng på IKEA - och en snabbis i jakan centrum.
Hittade såå fina kängor på rea. Har absolut INTE råd med dom men köpte dom gjorde jag ändå. 8 dagar öppet köp får se vad samvetet säger under veckan. . . Men dom var jätte fina.
Snart dags att duscha och byta om inför kvällens inflyttningsfest hos Sanna .
VÄRRY NAAAJ -
 
Och mina ELTON biljetter är nu postade. Bör ha dom i början på nästa vecka . . .
Happy happy happy -







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback