Varför inte en kväll framför TVn?!

Hojhoj,

Jag börjar bli jävligt less på att inte kunna utöva någon jävla form av träning längre...
Visst det kanske inte alltid var så jävla motiverande att åka på fotbollsträning när regnet öser ner, eller ta en löprunda en lördagmorgon när man hellre bara vänder sig om i sängen och sover.
Men då hade man iallafall möjligheten att göra ett val! När man inte tränar inser man hur mycke det gör för ens eget välmående, Man är piggare och framförallt har man inte lika dåligt samvete när man på fredagkvällen äter lite kex och ost dricker ett glas vin eller två (eller 10 :S ).

Men nu ska jag iallafall börja promenera lite för att komma igång i väntan på besked från ortopeden hur vi ska fixa mitt knä.
Jag skulle nog kunna simma men det är ju så fruktansvärt tråkigt. . . + att jag inte tycker om badhus. (simhall kanske det heter nuförtiden)
Måste varit någon traumatisk upplevelse från jag var liten men jag tycker verkligen inte om det. Först står du och gottar dig i en varm dusch sen tvingar du dig själv ner till bassängen. Står länge med tån i vattnet och hela kroppen säger "gör det inte gör det inte gör det inte" men du lyckas ändå övertala dig själv att plaska i vattnet. Du ångrar dig GENAST men av nån anledning simmar man ett par vändor. Stirrar sig blind på klockan och tycker att den går evighetslångsamt innan man efter 30 min ger upp tar sig till duschen och njuter av lite bastu istället.

Och sen kan man ju cykla?! Men Hallåå? 30 min cykling och sen har jag så ont mellan benen att jag inte kan sitta på flera dagar! NOT WORTH IT.

Imorgon är det Kareoke med kollegorna. Kan ju gå HUR SOM HELST -.

Emelie i mitt fotbollslag sa senaste lagfesten att "jag har sån inlevelse" när jag sjunger singstar.
Det betydde med andra ord du är groteskt ful när du sjunger.
Här kommer Bildbeviset-



Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback