End so october ends. . .

Inte riktigt men nästan,
Fredag den 24 och lön! Efterlängtad var den (när är lön inte de iochförsig)
Dock var den låg som fan. September bjöd på en del ledighet vilket ledde till reducering i denna månads inkomst.
Men jag är ju van att leva fattigt nuförtiden.
Annat var det när man bodde hemma och hade en deel pengar över varje månad att lägga på sig själv.
Nu räcker de precis till mat på bordet, nångång räcker de även till lite rajtan tajtan på stan. . .

Men Oktober kom med en del glada besked.
bla. ska fröken Sundelius (född naken) bli polis. Hon är nu officiellt antagen till polisutbildningen i Solna med start VT 2009!
U Better Watch it!

Jag var också en helg i italien. Sk. Kick OFF med jobbet.
Jag var lagom glad i spriten och hade en riktig kanon helg med kollegorna...
En kanonhelg som ledde till att jag i veckan här bjöd in två kollegor på lite käk i min lya och en helkväll med Playa Del Sol avsnitten.

Ett par öl och flaskor vin senare var klockan helt plötsligt tidig morgon och sömnen fick lida.
Dagen efter på jobbet vad D ö d e n -
Det är fantastiskt att jag lyckades hålla ögonen öppna, göra mitt jobb och vara tillräckligt trevlig under denna dag.
Nu har jag sovit och är fit for fight.
REDO FÖR HELG -

Idolmys ikväll och imorgon blir det lördagsfylla. Det är ju iallafall LÖNING :P

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback