DAGS att blogga :P

Det är inte mycke till blogg  för mig. . glömmer liksom bort att den ens finns men så nångång ibland kommer man på den och skriver av sig lite.

Idag är det valborg 2009 . för 5 år sen firade vi valborg på min altan hemma i Stäket med tequilarace blott 17 år gamla.
Fan att tiden kan gå så äckligt fort. Vart tog åren vägen?

Idag har jag iallafall tentan vad som sägs ska vara den tuffaste tentan på polisutbildningen. Det märktes kan man ju säga. känns som man kan ha allt från 2 rätt till typ 28 (25 är  godkänt) ångest tills resultatet kommer.
Men! Det bästa med tenta är att man har en ursäkt att supa skallen av sig på en S.k tentafest! :P sitter redan här med ölen och häller i mig. man kan inte börja nog tidigt.

Förra helgen var vi lediga tors fre + lör sön såklart och jag söp 4 dagar i rad vilket min kropp verkligen inte är van vid men jag hade också dom 4 roligaste kvällarna jag haft på riktigt länge ! Thaank lord for the spring och solen och det varma vädret. Man liksom bara älskar att leva D:
Eller så är de bara jag . . . .


Nä dags för nästa flaska Öl och lite sällskap -.

PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback