WEELL I'm BACK -

K o n s t a t e r a n d e ;

Tid kan gå så otroligt äckligt fort att man undrar vart fan den tog vägen.
Som ni säkert märkt (alla ni 4 st som möjligtvis läser den här bloggen) har den inte uppdaterats på BRA LÄNGE! Jag vet!

Inte sen min väg mot polisyrket tog fart.
Sisådär ca en månad sen, en månad som jag inte riktigt vart den tog vägen. Det är måndag och sen plötsligt måndag igen och man undrar vart dom andra veckordagarna liksom försvann.

Life's fucking good btw.
Skolan är utmanande med ett högt tempo precis som jag vill ha det.
Ämnen på schemat är allt från poliskunskap, beteendevetenskap, juridik till polisbilskörning akutsjukvård kriminalteknik och självskydd.

Prövningarna är många och jag kan ju säga att gymet och jag har bvlivit bästaste vänner. Likaså maten och mellanmålen. Som man äter, jag som tyckte jag var stor i maten förrut :P . måste budgetera större matkostnader hädanefter.

Som ni säkert förstår så räcker tiden inte alltid till för allt man vill göra (t ex blogga ;) ) men de gör inte så mycke, man känner att man lever,

Just nu har jag dock en stor jävla önskan som jag rabblar högt för mig själv innan sängdags varje dag och det brukar låta ungefär såhär
"Gode Gud låt det bli vår, låt solen få ta fram fräknarna i mitt ansikte och bränna min ljusa kropp. Låt livet få sprudla med kaffe under solens strålar på nyöppnade uteserveringar och låt mig skutta runt i en tjocktröja och converseskor och lukta på de nyutslagna blommornas dofter. Gode Gud tillåt oss vakna ur vårat ide. Amen"

Nu är det fotbollsträning lagom motiverande sådär en torskväll klockan 21:00

pussochkram
konstapeln ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback