Ännu en arbetsdag !


Jaha två dagar ledigt går fort ! Men jag har tur för jag är nämligen ledig imorgon också !
Sen sätter jag igång med sista rycket, jobb hela helgen lång, hela nästa vecka innan jag är ledig lördag, söndag för att samla nya krafter och förbereda mig för en termin till på skolan.
Det är med blandade känslor kan man säga! Men jag tror den kommer bli minst lika bra som tidigare terminer!
Lite mera press bara ! Jag har dock fått höra att jag presterar bra under press så det ska väl gå det med!

Har iallafall läst ut ännu en kurslitt. bok inför hösten och känner mig riktigt duktig. Lite mindre att ta sig igenom i höst !
No tears for queers! Inte speciellt upphétsande bok men utläst är den iallafall!

Imorn blir nog en bra dag känner jag på mig ! Riktigt bra ! Märkligt hur saker ena dagen kan vara botten för att sedan nästa dag vara toppen ! Jag gillart !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback