känner ni igen?


Är det någon som är välbekant med att sitta och stirra på sin telefon i ett ANTAL timmar och liksom med telepatisk vilja och önsketänkande få den att plinga till. Men de händer aldrig ett jävla piss.
Drömmar kan vara farliga, eller kanske bara för mig som gärna lever i dom. . . . .

Igår blev de roadtrip med mor till Söderköping med lite shoppingstopp på vägen.
Sen skulle vi köa i 2 timmar för att få "bästa platserna" till den konsert vi skulle på. Mamma hon tänker då på allt så vi satt där i kön i varsin solstol !
SOFT!

idag är jag trött! trött! trött!

Men bara ladda om för fint sällskap. Först kommer Simon och senare blir det middag på stan med Ingela plutten!
Snart dags att börja packa också ! sista lediga helgen innan skolan börjar är ju denna vecka !



Man ser dock inte den 100 meters kön som går bakom oss :D vi var i princip längst fram !



passar på att läsa kurslitteraturen för hösten! jag är duktig jag.




Tack för att du gjorde min helg!!! Kommer sakna dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback