Adventsmys -


Oj. en lördagkväll och jag är inte ute på stan och röjer och jag sitter inte och äter middag med mina vänner!?
Det var länge sen man spenderade en lördagkväll ensam hemma med skolböckerna på ena sidan och motivationsnivån till att färdisgställa hemtentan körd i botten. Inte konstigt att människor tar till alkoholen ! Skulle jag gärna göra nu också. Mörkt, kallt, ensamt, tråkigt !

MEN det finns alltid ljuspunkter. vissa saker i livet bara måste genomföras ! TYP en hemtenta om brottsförebyggande perspektiv och åtgärder ! JIPPIIII!!
Men imorn kommer flickorna på adventsmys och jag ska äntligen få premiärsmaka årets glögg med saffran som jag suktat efter sedan i onsdags då jag köpte den !

Sen blir det en intensiv skolvecka, och sen PARTYYYY :D Tänk att fyra så fantastiska flickor fyller så nära inpå att man kan få FIRA MASSOR :D !

Jag är iallafall glad att jag BARA fyller 24.
25 känns ju lastgammalt ! :D . . . .


Måste fan i mig bli klar med alla mina julklappar också. Pysslandet är en tidskrävande aktivitet och jag är en lat människa som helst bara ligger på soffan och pillar mig i naveln !

Nä, dags för sista nävarna lantchips som finns kvar i påsen och sen göra kväller!
Det är ju en dag imorgon också ! :D

Pussochkram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback