DAGENS BÄSTA !



Skulle ta mig en snabb tur till jakan för att köpa inbjudningskort till min examensmottagning!
Väl inne i centrum ser jag till min förtjusning att dom har Öppnat MYRORNA där!
HIMMELRIKET! Ett jättestort myrorna med MASSOR av gamla unkna kläder som jag älskar!

Var dock påpälsad i termobyxor, flera lager underställ osv så hade inte ork att prova så mycket men gick lycklig därifrån med ett par "nya" skor och en sidney sheldon bok att plöja igenom på stranden i sharm el sheik!! Detta för den totala summan av 75 kr ! Jag är inte snål, jag är ekonomisk :D

Jag blev så till mig att glömde varför jag var där så måste nog ta en ny tur imorgon för att köpa dom där inbjudningskorten och kanske kolla en ny sväng på myrorna :D

En annan sak som farscinerade mig på min lilla utflykt var att hur snabbt jag än uppfattar att gamla människor verkar gå (dvs det ser ut på dom som att dom går i rask takt) så går det v a n s i n n i g t långsamt!!!
Jaja, det var dagens konstaterande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback