Fyfan va jobbigt !



det är att springa fort?! att jogga i lugn takt på ett löpband är inte speciellt ansträngande, man lallar lite, lyssnar på musik och tänker på bättre tider!

Men ökar man lite på tempot så VET MAN ATT MAN LEVER !
Fy helvete säger jag bara !!! Men är man envis så är man !! 47.58 min senare var jag klar !
Snabb dusch, sen på med alla jävla ytterplagg jag äger för en 35 min promenad hem!
-20 grader känns rejält om näsan måste jag säga. . . .

sen har jag dessutom hunnit med att banka snö från vinterdäcken! som det satt fast!
30 min i kylan tog det! Tacka gudarna för termobyxor ! människans bästa vän när man ska åla sig i snön :D

har precis ätit min första riktiga knäckemacka med julskinka !! nu ska det snart lagas mat.
väntar på ett spännande telefonsamtal!

ja, denna dag passerade den också. konstigt nog mycket fortare än ja räknat med !
snart är det dan före dopparedan !

Alla paket är klara och inslagna och sista brevet las på lådan vid lunch idag så de bör hinna fram i tid :D

SEE YA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback