Dags för ny kroppssmyckning !


Så var det bokat -
Dags att pryda kroppen med ännu en liten svart förevigt inpräntad teckning.
Efter isvaksbad nästa onsdag ska jag och hillevi bege oss till "salongen som sätter nålar i en och har mage att ta betalt för de"

Denna gång blir det en lite gklav, för att symbolisera passionen för musiken.

Promenad till Solna, (aj, aj, aj,) varför aj?! Jo har en deeeeel blåsor under fötterna efter min 1½ timme på löpbandet i morse!
Om jag är galen, tokig, tappat förnuftet?! ja de skulle man väl kunna påstå.
Men just nu fokuserar vi på målet! ---> Slå partyslynan på halvmaran. . . . SÅ SNART DÄR !!! 
 
[självironi som ni säkert förstår]

Lyckades också sätta sprätt på de lilla av studiebidraget som var kvar?!
Varför blir det samma visa varje månad?! "Den här månaden ska jag spara" och när månaden är slut visar det sig ändå att kontot visar minus !?!?! Så står man där tom i blicken och tänker "hur gick detta till??"

Dagens inköp blev iallafall som bilden visar;

  • Stickad Magtröja (!!!!! ja magtröja hör och häpna)
  • 2 träningslinnen, välbehövliga, mina är förstörda av svett
  • ett par slitna jeans, ej behövliga men oemotståndligt pris
  • ett par örhängen i fjäderstuk! (ingen som är förvånad)
  • ytterligare två flätade pannband. I like -








P E A C E  -


Kommentarer
Postat av: Elinh

SLUTA SHOPPA DÅ SANNA!! Gör som jag och syrran, ha köpstopp! Annars, kul att du också har blogg;) Visste ja inte... PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback