Dålig update på mig !

F a n jäävligt dåligt update på mig nuförtiden.
Men det är ju OS på TV?! Vem är INTE bänkad!??!!?

Ferrys bragd igår! Oj, oj, oj så jävla gött.
För övrigt bjöd gårdagen på fetaste godispåsen, Sushi och mys i soffan med Hillevi. Helt klart en jävligt bra dag. 


 
Är lite tomt med lektioner denna vecka och även nästkommande så det är lite långtråkigt vissa dagar,
men något hittar man ju alltid på att fördriva tiden med. 
Typ Zappa mellan kanaler sittandes i soffan !

Nu kommer snart Anka för att äta lite korvstroganoff med mig (kom dock just på för en sekund sen att hon inte äter fläsk :S) hon får svälta! :S

Sen kl 20.00 är det dags för min buggkurs !
En jävla tur att man hinner hem till finalerna i sprint dock !
Vill ju inte missa ett eventuellt guld!



"dags att bounca" ;)
either you get it or you don't !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback