Fredag och nya cravings -


HELG?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JA!!!!!!!!!!!!!!!

Ska bara rusa till skolan först för en lektion i isvaksteori ;) -
Nästa onsdag blir de till  svira om till varma kläder och hoppa i plurret.
Mycket ska man genomlida!

Jag har en ny craving för tillfället ! minst en om dagen måste jag trycka i mig !
Namnet på denna underbara lilla frukt är grapefrukt! Jag tror att den tillgodoser lite av mina behov av att dricka Gin Bitter Tonic ! Men de e ju bara min teori, annars kanske jag är gravid. Jag hade en kompis som hade ett otroligt craving efter grapefrukt när hon var gravid.

Jaja, middag hos pappa ikväll, dvs ännu en prövning av mitt nykterhets löfte.
[please don't offer me wine, please don't offer me wine, I'm a weak, weak, person]

Have a Nice friday -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback