Fyfan vilken dag !

Och än är den inte slut -
stress nu att fixa med matlåda osv till imorgon för snart är det dags för buggkurs!
varje onsdag i tolv veckor ska det nu buggas ! CHECK !

Dagen då?!

  • ISVAK! CHECK
    - Kallt så in i helvete!!!!!!!!!!!!!!!! Fick som tur var hjälp att få av mig alla kläder när jag var klar annars hade jag nog stått där än med dom kalla kläderna på mig. Fan fingrarna slutade ju att fungera helt och hållet. Om jag inte visste att jag hade 10 fingrar sen tidigare och kunde se dom med mina ögon hade jag inte vetat om vad fingrar är för nåt och vad man använder dom till!
  • TAATU! CHECK
    - Smärta?! Jaaa, men de visste jag ju sedan tidigare. Nu är även armen inristad för resten av livet.
    But HEY ! I like it ! passionen och tryggheten och glädjen i mitt liv har alltid kommit genom musiken så min lilla G-klav sitter där som en smäck !


Nää stressa vidare. Lite mat i magen kan behövas innan det ska buggas !
Vill ju inte svimma ihop. Det tar hårt att simma 30 sek i det kalla vattnet !








(s)OM jag älskar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback