Trött, trött, trött. . . varför?

Idag vet jag inte riktigt vad det är med mig. Tog mig upp tidigt imorse för att bege mig till gymet,
Sjuk träningsvärk från gårdagens självskydd men lyckades plåga mig till lite styrka och en timmes promenad på löpbandet.
Springa var det ju bara att glömma. Varenda liten muskel sa ifrån.

Sen när jag väl kom hem kände jag mig så sjukt trött, jag som planerat för lite plugg, matlagning, städning osv.
Slutade med att jag somnade på soffan efter 20 min och vaknade tre timmar senare!?!?!
P A N I K !!!!!!!!! Det är ju för fan jobbkväll, fick slänga sig ut till bilen som jag som tur var fått låna idag, bråka, svära och stressa över att bilhelvetet sitter fast i snömodden och står still så att säga.

Jobbet kändes som en evighet och hela tiden kände jag hur ögonlocken liksom var på väg att falla ihop stup i ett.
Hade tillochmed svårt att fokusera blicken?!
Varför är jag trött?! Sov ju fan längre i natt än jag gjort på flera veckor?!

SVAR?!?! ---> Detta helvetes jävla väder?! Snö? JA i december !!! nu får de väl räcka?!

Nu är jag iallafall hemma. Fortfarande trött och bitter. Imorn fyller pappsi år, något jag så fint hade glömt bort till för någon dag sen då en polare säger "imorn fyller min pappa år" varpå jag tänker "undra när min pappa fyller" [ja juste fan på fredag!!! ]

En kopp te och en grapefrukt nu, löpträning imorn, B a c k t r ä n i n g ! [ Just can't wait. . . . . NOT]



SEE YA @ the gym -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback