Så var man på't igen -


Anledning till att återuppta sitt bloggande???
Jo, för att dom närmsta veckorna kommer jag "ge upp mitt liv" -

5 veckors nykterhetslöfte till mig själv,
varför?
Ja, det är ju en jävligt bra fråga!??!!!

Prövning 1) Tisdag kväll, middag på vapiano innan biobesök med vännerna. Vin till maten?! Jatack gärna?!

                 [men inte då!, jag satt där med mitt vattenglas, torrboll skulle man kunna säga]

Prövning 2) Bjuder på middag en onsdagkväll, vitlöksmarinerad fläskfilé med ugnsrostad potatis och rödvinssås.
                  Ett glas vin till maten? JATACK! 

                 [ett glas mjölk och en kopp te fick bli kvällens dryckintag]

Prövning 3) Fredag kväll!!!!!!!!!!!! EN BOX VIN? Jatack!!!! 

                 [Hejja RAMLÖSA MANGO! en riktig räddare i nöden]

Ja och det kan ju tilläggas att detta är V. 1 av 5

Men hur kul är februari månad ändå?!
Lika bra att gå i ide nu och sen blomstra upp lagom till marsmånads första vårsol !
 
För det går ju inte att undvika att vintern och den hemska kylan är här för att stanna,
Tacka gud för en lägenhet med värme, ett varmt täcke och 10 koppar te!

Men jag kommer tillbaka, jag lovar, fullare än någonsin ska jag dansa på bardisken till tonerna av "kom igen Lena" med Håkan.
Skicka idiotiska fyllesms, lyckas med ett par utslängningar från sunkhak som man inte ens visste att man kunde bli utslängd från och däcka på någons soffa utan att fatta vad som hände.

"I'm still standing"



Kommentarer
Postat av: Semla

men kom igen Sanna, vad skulle du annars göra? ;)

2010-02-01 @ 16:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback