Vad hände med svensk sommar?!?

Fan, fan, fan ?!?

Varför ska man jobba hela j*vla sommaren när vädret här går att jämföra med medelhavsländerna!?
Kvällarna är ljuvliga och dagarna är ett tropiskt paradis! Jag gillart !

Tack gud för att jag var ledig helgen,
Fredag heeldag med rosévin, kubb, grillning och trevligt sällskap.
Lördag?! Bakis ja?! Mer rosévin? -->JA

Ingela och jag hade en superdag i rålis med boxen i en kylväskan och godsakerna i en annan.
Kvällen avslutades med supergo middag och nya bekanstskaper! Jag gillart !
Söndag?! Ja varför inte lite mer sol och en lite rödare Sanna! Kan ju inte säga att helgen var fy skam !

Jobb i veckan men på onsdag blir de Bockholmen med trevligt sällskap och ett par glas rödvin : )
Det går bra nu :)

Tack alla underbara vänner som alltid ställer upp !
In my <3

Avslutar med lite bilder från midsommar

FÖRE:








EFTER:





Så kan det gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback