Nedräkning. . .

Veckan har precis börjat men jag har redan påbörjat nedräkningen till midsommar!

Få lämna sthlm, träffa en kär vän jag inte sett på evigheter, njuta av alkohol tillsammans med musik och fest!
JAG GILLART!

Jobbet börjar klarna lite och jag trivs riktigt bra! Tur är ju det med tanke på att jag kommer jobbar 95% av hela sommaren.
Detta innebär att jag kommer tillbaka till skolan som blek (ingen möjlighet till sol) fet (ingen möjlighet till träning) och socialt handikappad (ingen möjlighet till vänhäng)

Men who cares, allt blir inte alltid som man tänkt sig !
Man får ta varje dag som den kommer. Alltid kan man lära sig nåt nytt!
Får ett kärt besök från Norge i juli så lite ska man väl roa sig.





SOMMAR?!
Jag mår så bra nu när du är borta. . . . Tacka vettja mitt gamla liv igen halleluja !

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback