Ibland blir jag så less . . .


Det är märkligt ibland hur man utan att fatta hur de gick till får en smäll på käften.
Hur man har trott på saker och värderat saker och trott att det är ömsesidigt och sen visar de sig att man är grundlurad.

Ja, ja jag vet ! Jag är blåögd och naiv det är jag.
Men det gör ändå lika ont när man inser det.
Att bli sviken av sin kärlek kan göra ont. Men ändå inte riktigt lika ont som att bli sviken av en nära vän.

Vita lögner är bra ! Tillochmed nödvändiga ibland.
Men att ljuga någon rätt upp i ansiktet?! Då måste man ändå vara rätt kaxig och tro att sanningen aldrig kommer komma fram?!
Men har man inte lärt sig med åren att sanningen alltid kommer fram?!
Och den blir inte vackrare med tiden ! TRO MIG !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback