2 v. till sommarlov -

Helt sjukt galet hur tiden passerar,
I månader har jag frusit arslet av mig, förbannat varenda jävla dag med försenade tåg och stelfrusna tår dagarna i ända.

Och nu står vi där, solen skiner och livet är fan i mig på topp!

Förra helgen lyckades jag löpandes ta mig igenom 2,1 mil i stekande hetta. 26 grader i skuggan uppmättes lagom till start !
Men jag sprang som aldrig förr, drack som aldrig förr och lyckades ta mig i mål på under 2 timmar.

2,1 MIL?! Har någon tänkt på hur sjukt långt de är när man inte kan hoppa in bakom ratten, sätta på radion och glassa!?

Idag har jag lekt inbrottstjuv tagen på bar gärning och ljugit så näsan räcker till månen och tillbaka :D fantastiskt vilka historier man kan hitta på när fantasin får flöda!


LJUVA UNDERBARA SOMMAR!

 

 

 

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback