Vad livet är bra !?!



Åh vad glad jag är att vi pratade du och jag !
Hade ingen aning om hur illa jag betett mig och hur dåligt du mått!
Du betyder så mycket det ska du veta !!!! Always and forever och jag ska verkligen skärpa till mig !!
Jag vill aldrig att någon som jag älskar och bryr mig om ska behöva känna på det sättet du beskrev!
Fruktansvärt och hemskt, och att jag inte sett eller tänkt på det gör mig till en dålig människa !
Men jag är så glad att du ändå kunde berätta, och jag ska göra allt i min makt för att ändra mig!


Å livet den här veckan har överlag varit så himla bra !






Och fram till jul kommer det bara bli bättre !
Jag är kär tror jag ! <3 I en hemsk, mörk, kall och tråkig årstid !
Allt känns så lätt nu !! Tack alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback