å de kom blooood.

Spännande torsdagkväll. . .
Först naglar och fötter, dags att göra sig novemberfin.
Sen dusch och härlig insmörjning i cocoslotion :D
Imorn avslutas det med ett rejält klipp och lite färg på det.

Nånting ska ju liva upp november !
Det mest spännande för kvällen är dock min en timmes förundran över varför det var blod överallt i hela min lägenhet. Man kan säga att jag gick på blodjakt !
Jag säger bara en sak ! FYFAN vad en stortå innehåller mycket blod!
Man hade ju kunnat tro att någon blivit styckad med kniv i lägenheten !
Men så var inte fallet ! :D

Nu fortsätter denna högst spännande torsdagkväll med diskning, undanplockning, packning för att sedan avslutas med chai te och tv i soffan innan det är dags att göra natten. . . . .

Tack alla underbara vänner för att ni finns där :D
November är Vår MÅNAD :D . . . . Nu är jag äntligen tillbaka ! ! !

Glöm och gå vidare är ett jävligt fint motto . Det kör vi på :D

Vi ses i rödvinsdimman resten av helgen !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback