Back on track -


Okej, så nästa en vecka sen jag skrev.
Har väl tappat lite kan man säga. Men nu är jag tillbaka.
Fullt ös medvetslös !

En ledig dag idag ! Som jag gjort absolut noll vettigt av!
Igår var Sanna här på middag, blev lite rödvin thaaaank god ! Och en mysig kvällspromenad innan vi belägrade soffan!

ÄNTLIGEN HELG men jobbar natt ikväll så känns inte direkt som det. Ska snart bege mig mot de södrare delarna av Stockholm !

Hittils denna smygbörjan på helgen har jag iallafall:

- hunnit sakna lite
- ätit lyxig frukost
- städat under diskbänken
- flyttat om lite i köksskåpen
- sprungit 15 km i höstsolen
- halsovit i soffan och suckat över kvällen

en helt vanlig dag typ !


                         
                      


They say we can love who we trust !!! ---> But is love whitout lust??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback