Vad hände med helgen ! ?



Jag är SJUK :S . . . skulle helst bara vilja ligga i min säng hela dagen, äta godis och tycka synd om mig själv men sånt har jag ju inte tid med.
Söndagen bjuder på följande

1. Jag vill passa på att tacka för en underbar lördagkväll/natt :) Jättemys. <3
2. STORStädning. Det är äckligt hemma hos mig!
3. En shoppingräd till netonnet, willy's och godishus1.
4. Laga storkok för resten av veckan
5. Plugga radio och civilrätt (borde vara prio men lär knappast bli)
6. Kolla på Derby macthen på bolinder, Kallhäll-Järfälla
7. Fila och Måla mina naglar
8. Gå till vallokalen och göra min samhällsplikt
9. Krypa ner i soffan med en kopp te, godis, Irene huss på Tv och sällskap vid sidan om :)


Ja där är min dag tror jag. Kan ju ha missat ett och annat !

host host host låter jag varje minut :S
pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är så duktig och flitig Sanna! Heja heja :)

Puss/ Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback