Gårdagen !


Shit vad det tär på kroppen med flera nattpass i rad,
Har inte riktigt hämtat hem än.

Igår blidde de frissanbesök, hem och tupplura, tillbaka till stan för middag och skitsnack på söder!
Sanna bjöd mig på en HEL TIMMES UNDERBAR TORTYR!
Jag har så ont i kroppen idag. . . . . Allt från huvudet (kanske inte beror på massagen dock) till rumpa, rygg, lår och vader! Ajajaja


Nu ska jag åka och fylla kylskåpet! ME <3 Food . . .

Jag kanske ska påpeka att idag är en bra dag.
Vaknade ändå med ny styrka och redo för nya tag. Jag kommer bli bra.

Här Maggie kommer en bild på klippet.
Jag vill DOCK påpeka att den är tagen 5 min efter uppstigning nu på morgonen och det är knappast en bild på migs jälv i mina "GLORY HOURS" .
Dvs, en bakfull osminkad ganska blekfet kvinna i hennes sämre dagar ;)




Kommentarer
Postat av: Maggie

Haha om man ändå var sådär fräsh på morgonen ;)



skit snyggt honey!

2011-02-22 @ 14:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback