Sanna <3 SL



Nu ska jag berätta en liten historia.
Det finns en flicka som tycker om att vara i god tid till viktiga saker som skola och jobb osv.
Så när hon börjar kl 8 på morgonen åker hon hemifrån vid tio i sju för att vara på jobb innan halvåtta med goda marginaler.

Tåg mot sthlm 06.50 INSTÄLLT
Tåg mot sthlm 06.55 INSTÄLLT
Tåg mot sthlm 07.10 INSTÄLLT
Tåg mot sthlm 07.25 15 min FÖRSENAT

Tåget kommer, rullar 200 m, står still. 15 min.
Tåget rullar 200 m, står still 15 min
osv
osv
osv

1 timma och 20 min sen har tåget tagit sig den sträcka som normalt tar 14 min!
Morgon, rusningstrafik, PACKAT MED FOLK,
SITTPLATS?? GLÖM DET !

Men bitterhet vad är det?!
INTE ALLS !
BRA START PÅ DAGEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback