Time for wine -

Som vanligt har jag jävligt mycket tid på mig nu på morgonen.
Har sovmorgon och börjar inte förrän kl 9, men halvsex som vanligt var man klarvaken och tvingades tillslut kliva upp av ren tristess!
Så blidde en lyxig fredagsfrukost som jag njutit av i nästan en timme framför Nyhetsmorgon !

Nu ska jag fixa det sista innan jobbet, sitta igenom två föreläsningar och se ut som jag aktivt lyssnar samtidigt som jag drömmer mig bort till helgens bravader!
Rödvin och mys Here I COME ! . . . .

Vi hörs och ses på måndag !




Kaffe såklart ,
Smoothie på banan, blåbär, lingon och naturell yoghurt (såå gott)
Finn Crisp med kalkon och avokado samt ägg och kaviar :D

BRA START PÅ DAGEN
GODE GUD LÅT TÅGEN GÅ PÅ TID !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback