Utmaning !


Jaha det är väl bara köra på eftersom Karinni så fint utmanade mig och jag säkerligen är sist ut med detta som vanligt -

1. Vad heter du? Sanna
2. Ditt ord: "Så att säga"
3. Flicknamn: Thea-Lea
4. Pojknamn: Liam
5. Yrke: Service så att säga
6. Färg: Svart
7. Klädesplagg: 70-tal it is!
8. Mat: Enbart fetaost i alla former .
9. Sak i badrummet: Deodorant !
10. Plats/stad: Får man nämna hela världen? Prag, London, NY, Barcelona, Istanbul, Kuala Lumpur, Sälen, Chamoix, Min egen lägenhet? "Don't stop me know"
11. En orsak att vara sen: Jag är aldrig sen !
12. Något du skriker: FUCK
13. Något du gör varje dag? Dansar naken framför spegel och låter fettet dallra.
14. Något du dricker: Rödvin
15. Bloggtips: Skriv så osammanhängande som möjligt
16. Bästa inredningssak? LP-skivor
17. Gatunamn: Somwhere in Coldflat
18. Bil: Så söt som möjligt
19. Sång: Ja så det räcker och blir över, just för dagen "me and my army"
20. Känd person: Bily Crudup
21. Något jag gillar: Att få skratta
22. Något jag ogillar: Människor som ljuger och inte står för vad som säger!!


Jaha That's it !
Jag väljer att utmana STINA ;)
Tror hon är kvar i denna karusell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback