underbara härliga slappehelg -


Trodde aldrig helgen skulle komma!
Veckan har bjudit på jävligt mycket nytt, nya människor, fullspäckade dagar och fysisk aktivitet.
Men även en hel del saknad - and it sucks !
Fredagen avslutades med att sladda runt i bil på snö och is! Ja, frihet under ansvar kan ju disskuteras!

Har inte planerat alls för helgen och de känns bara skönt!
Igår bjöds de på middag och sen en massa rödvin, popcorn och på spåret !
Sen somnade man jäävligt gott kan jag säga !

Målet med lördagen var att storstäda och veckohandla!
Man kan ju säga som så att jag handlade iallafall!!

Sen har jag kollat på HAIR, pratat 2 timmar i telefon, ätit ett halvt kilo godis, insett att min mage kanske inte tyckte lika mycket om det som min hjärna! Ja soffan och jag har hållt ihop sen 4 på eftermiddagen tror jag!
Men jag ska inte klaga.

Har gjort ett svårt val men känner mig rätt tillfreds ändå - nu är biljetten bokad och betald! No return !
Dags att börja ladda för söndagsångest och en rejäl städdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback