Oj, LEDIG !


Så var det äntligen intryckt EN LEDIG dag i min kalender. Å denna dagen är säkert som nu förstår idag.
Nästan så man vill sjunga, för de e ingen vanlig dag för de e Sannas lediga dag Hurra Hurra Hurra.

Självklart har jag en miljarder punkter på min lista som jag borde hinna med idag men nu runt lunch inser ja att det inte kommer bli så! Vilken tur att jag är så bra på att prioritera!

Släpade mig ur sängen efter kl 8 eftersom jag ändå vaknade hela tiden av märkliga drömmar.
Feting frukost och sen lite småplock !

PÅ med understället och ut på årets första utomhus löprunda (om man bortser från Egypten)
FRIHET! löpbandet är ju bra när det är 20 minus och blankis men bege er ut nu för guds skulle! Perfekt väder!

Kallhäll-Outleten-Veddesta-Jakan-Kallhäll!

NU är jag svinhungrig! Snabbdusch, LUNCH och sedan dagens viktigaste!!
STORSTÄDA!
DET ÄR GRIIIISIGT hemma hos mig!!

Svettig och äcklig, som sagt. Man är inte vacker men gud gav mig inte mer så :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback