I MÅL! :D



Jahaa så hade man tagit sig runt sin andra halvmara i sitt liv !
Men i år var det faktiskt inte alls lika tungt so m förra året!
Jag skulle kunna säga att det inte ens var samma lopp att springa.

KONSTATERANDE:
Väderförhållandena gör SJUKT mycket!!

Nu hade jag iåförsig en bättre tid förra året men då hade jag också tränat dubbelt så mycket.
+ att när jag gick i mål förra året kräktes jag och fick ligga på marken i 30 min innan jag kunde gå.

I år lunkade jag in i mål och hade nog säkert kunnat springa en mil till.
Så simpelt sagt, jag sprang knappast ihjäl mig i år :)
Men nu var det faktiskt lite roligt. Förra året var det mest en nära döden upplevelse!

Jag kan tillochmed sträcka mig till att springa nästa år igen!
Gärna med några av mina underbara nya löparvänner *blink blink*

Sanna Maggie Sanna Annica Stina?! :D
Vad säger ni!? Ska vi köra varvet nästa år tillsammans?!
Göra en kul grej av det?



2 glada syskon innan start :)


Kommentarer
Postat av: maggie

PÅ!!!!

2011-05-23 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback