Så var denna dag till ända.


Nu har mörkret lagt sig och jag sitter uppkrypen i soffan med en filt, en kopp te och massa frukt och choklad.
Fötterna är fixade och jag ser fram emot morgondagen då jag ska få bebismysa lite.

Det är ganska rogivande att sitta vid fönstret på 4e våningen och titta ut på bilarna som svischar förbi på motorvägen.
På ljudet och ljuset och allt där emellan.

Det finns mycket att fundera över. Många svåra beslut att ta.
Men det är väl kanske charmen med livet. Att göra val, att välja rätt att välja fel.


Snart blir det godnatt å sen räknar jag med ett godmorgon igen lagom till att solens strålar når balkongen och jag kan sitta där och njuta min frukost.






Adios -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback