utmattad -


 
Det var länge sen jag var så fullkomligt tömd på enerig och ork och vilja och kraft som igår kväll när jag skulle bege mig hemmåt.

Ni vet när man är sådär trött att man huvudet inte gör ett jävla dugg. 
Man inser att man rör sig framåt. Att benen förflyttar sig mot ett okänt mål men man vet inte hur det går till.
För uppe i tankecentrumet där är det bara tomt!
Som att det vanliga systetem "hjärna säger till kroppen vad den ska göra systemet" inte fungerar.
Som att jag gick in på något reservsystem som bara hette, gå benen gå bara så du kan rädda hela kroppen och komma hem, hem till en varm säng och en välbehövlig sömn.

Ja så kändes de igår.

Men annars har jag Maggie att tacka för super sällskap och super god middag som vanligt
(jag är alldeles för bortskämd)

Men om man skulle börja fundera på den där storstädningen igen då. . . .
Svinhuset behöver saneras så att säga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback