Den andra kvinnan -

Vad är det med mig och upptagna killar?!
Gifta, med flickvän, med sambos, med barn?!

Måste sända ut några elektriska magnetsignaler som drar dom till mig.

Kanske anses jag vara den där "unga, självständiga mystiska kvinnan" som är sånt som deras partner inte är.
Ja inte vet jag. Eller bara ynklig och patetisk som männen känner att dom måste ombesörja.

Hur som helst är det ett mysterium hur dom liksom samlar sig på rad hos mig?!
Vart är alla icke upptagna män?!
EFTERLYSNING till er?!


NU gör jag helg iallafall.
En sista natt på jobbet å sen blir det lugn i skogen resten av helgen.
Inga måsten, inga energitjyvar, ingen stress.
Bara lugnet, god mat och ett och annat glas rödvin!

 

See ya !

 


Kommentarer
Postat av: maggie

Var rädd om dig och slösa inte bort din tid på upptagna män. De är otrogna svin, du är värd något bättre än att vara den andra kvinnan i ett förhållande som är troligsvis genomgår en jobbig period.

När du väl träffar någon kanske din trygghet i monogamiskt förhållande blir rubbad.

Du förtjänar att bli älskad för den du är, inte för ett tillfällig substitut i någons stund av förvirring.



älskar dig

2011-11-07 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback