ledighet -

Idag så var det äntligen dags för en ledig dag.
Jag hade planerat för en sovmorgon efter alla dessa nattpass och kvällspass.
Men ICKE! Nä kl 06:15 tyckte Sanna att hon hade sovit klart.

Trots flera försök att intala mig själv att jag skulle sova lite till fick jag tillslut ge mig och kliva upp.
Passade på att marinera mina quornfiléer som blivit hamburgare samt fixa lite i köket.
Sedan njöt jag en gigantisk frukost till nyhetsmorgon innan jag begav mig till Willy's för storhandling och sedan till BikBok för att se vad dom hade att erbjuda dagen till ära.

Träffade en massa människor som jag inte sett på evigheter! Å deras små underbara helt fantastiska bebisar.
Ja nästan så man blir lite sugen för 5 min :) sen börjar dom skrika å då känns de rätt bra att dom inte är mina för stunden :)

Har tagit en långpromenad i skogen för att rensa tankar och sedan skalat räkor tills fingrarna blödde :)
Förberedde lite inför morgondagen då mina allra finaste vänner kommer som middagsgäster.
3-rätters har jag utlovat -

Blir kantarelltoast till förrätt, fiskgratäng med HANDSKALADE RÄKOR ;) till varmrätt och äppelpaj med vaniljglass till efterrätt.

Nu ska jag sätta mig och pyssla lite innan jag avslutar denna kväll med ett glas vin i soffan!
Längtar till imorgon och till nästa lördag ! :D

Svårt att tro att dessa bilder är fotade idag den 10 NOVEMBER!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback