What a joy!

Livet leker just nu -
Efter fyra dagars välbehövlig ledighet känns det som jag är en ny människa.

Kanske för att jag fick en fantastisk helg i Nyköping med dom allra finaste vännerna i världen!
Ja något eller kanske en blandning av allt gav mig en sprudlande glädje.
Jobbade igår och jobb idag.
Sedan blir den en dag på stan imorn, fika med Johan, Pedikyr och ansiktsbehandling, middag på Vapiano med bästa gymnasievännerna, å sedan musikkollektivet på Underbara bar!!

Torsdag är redan avsatt för lussebak!
Iår ska jag bryta traditionerna och baka Saffransbullar med vaniljfyllning istället :D

Sen på tors kväll ska det styras trerätters middag och planera för London!!!
Mindre än en vecka tills jag befinner mig i Europas Mecka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback