Can't help it -

Jag kan inte hjälpa det.

Jag skyller på min svenska uppväxt eller nåt.

Men jag tycker verkligen att bland det bästa som finns är VITT BRÖD! helst en baguette eller liknande. (jajajajja sånt där bröd som innehåller absolut noll näring!)
Sen ska det ösas på med en lagom mängd smör! (helst bregott) inte sådär extremt lite som man ser på alla som är rädda för fett som skrapar smör tills man undrar om det finns nåt bröd kvar, å inte sådär äckligt mycket så det blir klumpar.
Sen en jävla massa skivor ost till detta och kanske avslutningsvis en paprika ring och en gurkskiva!

Ja säga vad ni vill men jag ÄLSKAR DET!

Jag står för att jag lever och är uppväxt i mackornas land och jag kommer fortsätta sprida den traditionen till mina barn någon gång i en avlägsen framtid!
Länge leve kvällsmackan!
Å morgonmackan!
Å Mellismackan!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller helt med! Ääälskar mackor! :D

2011-10-02 @ 21:01:42
Postat av: stina

JA! Jag är också hopplöst kär i mackor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback