Låång weekend -


Har haft en sån sjukt bra långhelg nere i Malmö.
Precis vad jag behövde.
Miljöombyte, fantastiska människor, god mat, massor av vin, lite shopping, en del filmtittande och massor massor av mys.

Kändes som jag kom hem med fickorna fulla av ny energi.
Energi att göra det bästa av en mörk kall regnig höst.
köpte ett otroligt gott och passande te som heter "paraply och gummistövlar".
Super gott och riktigt hastigt.

Vet inte vad det är med mig men allt bara flyter.

Igår var jag också ledig och passade på att besöka tandläkaren, sotrhandla, laga mat för hela veckan, städa hemma, diska, springa en kortare tur i höstluften, baka äppelpaj, spendera två timmar med te och godsaker i soffan och nya hälsotidningen.
Ja jag var nööjd minst sagt när jag tillslut somnade igår.
Produktiv dag.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback