OJ,

Vad många dagar som hann gå utan uppdatering.

Vet inte riktigt vart tiden tiden tagit vägen. I tisdags jobbade jag, men lyckades ändå se sverige-holland!
VILKEN MATCH! Riktigt roligt att se Sverige leverera sådan fotboll!

På vägen hem var såklart bussen sen så missade tåget med en minut och fick halvsovandes vänta läääänge på station i Sumpan! Som tur va hade jag tre invandrar killar i 15 års åldern som satt bredvid och gjorde min väntan väl värd! Snacka om att mina fördomar fick sig en smäll på käften!
Tack till er! Ni gjorde fan hela min dag!

Onsdagen var det besök hos tandhygienisten!
SMÄRTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet definitivt varför svenskars tandhälsa blir sämre och sämre;

1) DET ÄR SVINDYRT! Jag fattar inte hur vanliga människor har råd!?
2) Det är ren och skär SMÄRTA!!
en gång där aldrig mer!

Sen lunch på stan med Sanna samt inhandling av lite pyssel till vintern. Supermysig eftermiddag som avslutades med en stor skål GODIS i tvsoffan!

Torsdagen bara försvann den också.
Handlade både mat och lite mer adventspyssel och höstmys.

Sedan hann jag med en sväng på SATS dock rätt kort samt bakade lite här hemma. På kvällen njöt jag många timmar i soffan med lite skräptv och snacks till tända ljus.

Idag är det dags för jobb!
Var uppe i ottan och dukade för frukost med kära Amanda som kommit hem från Nya Zeeland.
Sedan bakades jag pitabröd och gjorde falafels som jag ska ha som matlådor.

Nu blir det till att sova innan nattens aktiviteter sätter igång.

Å ja jag har ett bra liv de må jag säga.
Väldigt turbulent just nu. Mycket som händer men som jag alltid sagt "det löser sig".









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback