Ingen bra start på dagen -

Idag är det en FRIDAG som det så fint kallas när man är ledig inom mitt yrke.
Känns bra eftersom jag har massor jag borde fixa med. Men som vanligt inser man inte hur mycket det tar på krafterna att jobba intensivt länge och sova lite och gelbundet så som tidigare har jag inte orkat mer än att ligga på soffan och sova.

Dagen började dessutom åt helvete.
Skulle brygga kaffe och hoppas på att det skulle bota min trötthet.
Ja vad händer, jo kaffekannan går i tusen bitar. Sanna är nu utan kaffebryggare!

Sen då? Jo då ska jag sätta på lite te istället eftersom jag surt nog blev utan kaffe.
När jag ska sätta i sladden till vattenkokaren lyckas jag välta ner massor av disk från diskstället ner i diskhon och pajjade ytterligare 3 vinglas. Mycket krossat glas hos mig för tillfället.

Vad säger man, det går bra nu!

Helgen däremot var ljuvlig trots arbete hela tiden.
I fredags blidde det hämtmat, Idol och massa gott snacks hemma hos Nordqvist!
Lördagen bjöd på jobb och sen fick jag mysa med Sanna och Annica.
Löptur i solen, middagslagning, massa update på livet och till och med lite vin. Är ju inte allt för ofta man hinner med det nuförtiden!

Mina underbara fantastiska vänner ger mig så mycket energi och livsglädje!

Nu SKA jag försöka mig på tvätt och handling.
Sånt som bortprioriterats de närmaste veckorna.

SEN börjar nedräkningen till fredag kväll!

ME IS GOING TO VÄSSAN!!!! <3 <3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback