OJ, titta solen -

ja det var faktiskt bra länge sen man såg den måste jag säga.
som det har regnat.
men jag tycker om regn. jag gör faktiskt det.

Jag ändrade mitt mentala tankesätt för länge sen.
Ni vet det där när man låter vädret styra ens humör hela dagen.
Om man vaknar och det regnar så är man indirekt på dåligt humör resten av dagen.

Regn är bra.
Vatten som faller från himlen.
Man blir blöt. Ja.
Men det är mysigt, + att jag får ha min fina regnjacka i skrikande turkos som jag älskar och mina prickiga gummistövlar.

Men idag skiner solen.
Å kanske skiner solen för att det är en bra dag! En dag värd att firas.
Hejdå gammalt, Hej hej NYTT!

IMORN ÄR JAG LEDIG!
OCH RESTEN AV HELGEN LIKASÅ!?
LYYYYYYYYYYYXXXX





Jag i min regnjacka.
Mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback