Tillbaka till jobbet !

Ja dom lediga dagarna passerar alldeles för fort i min mening.
Hann knappt reflerktera så sa det SCHWIISCH! borta, å nu ännu en arbetsdag!

Jag tog mig lite sovmorgon och låg sedan i någon timme på soffan med svenska dagbladet i högsta hugg, lite frukost och flertalet koppar kaffe!
Solen strålar och jag är sugen på en långpromenad men min lägenhet är sugen på en rejäl storstädning.
Hm........ Svårt val det där. . .

Jag VS min lägenhet.



Innan den stora duellen oss emellan sätter igång måste jag iallafall ta mig till konsum en snabbis.
Gul lök står på listan. Matlåda is the shit när kontot redan ekar tomt en knapp vecka efter lön.

Hur lyckas jag?!

Sunkig i mina mjukis å skinnjackan ska jag ta mig ut på BYN. Metropolet Kallhäll väntar.

SEE YAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback